duminică, 26 iunie 2011

Haideti...

   ... sa ne facem rau reciproc.

Eu zic una calda, voi ziceti una rece. Este frumos. Nu curge nimic... inca. Sa ne dam in cap?
Poate asa va curge... ceva. Sa ne dam in cap, zic. (Poc!)

Amusinam... Ascultam... Scrutam... Nimic nou pe... Pe suprafata capului meu e doar un cucui acum...
Si chiar daca ar fi fost o... gaura, mi-ati zis-o asa de ... rece incat nu ar avea de unde curge.

Acum voi ma priviti si eu ma uit departe, prin voi si peste voi. Oglindindu-ma, cele reci revin si pocniturile isi gasesc ecoul pe... suprafata capului meu. Sunt sigur ca la un moment dat cucuiele vor fi nevoite sa creasca unele peste altele, precum blocurile viitorului, pe verticala si pe orizontala.

Dar invoiala a fost ... sa ne facem rau reciproc. Eu is mai prostut de fel... cam ca Iisus. "Sari la mine, ma! Sari la mine!" se aude din urma, dar nu ma intorc. Cu toate astea, incet, lipsa mea de reactie va raneste. E ca si cum v-as zice una rece. E ca si cum v-as da in cap. E ca si cum prin voi mi-as ridica toate cucuiele si mi-as adanci toate gaurile... si voi prin mine.

Oglinda in oglinda in oglinda in oglinda...

Si-acum... incerc sa va mai zic una calda, dar vad... cum ca Iisus nu a existat niciodata. Cum eu nu sunt deloc prostut. Cum sar la voi. Cum plinatatea reactiilor mele va raneste.

Atat de usor... Deci... de ce sa ne facem bine? Mai degraba...

...Ascult Chopin si ma gandesc (mai bine) cum sa ne facem rau... si cum sa ne facem rau... mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu